Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Podpora Call Centra
Plný servis pro obchodníka - navolané schůzky, připravená půda u klienta.
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Podpora Call Centra
Plný servis pro obchodníka - navolané schůzky, připravená půda u klienta.
Jak to u nás funguje?
Obchod na prvním místě!
Obchodník má obchodovat, takže u nás máš předem domluvené schůzky od našich asistentek a sám si vybíráš, v jakém poměru chceš osobní schůzky a videomeetingy. Odpadá ti složité a zdlouhavé prohrabávání se databázemi.
Na začátku dostaneš intenzivní produktové a obchodní zaškolení.
Budeš reprezentovat špičkovou softwarovou firmu a obchodovat se špičkovými a uživatelsky přívětivými softwary na osobních schůzkách.
O různorodou náplň práce nebudeš mít rozhodně nouzi. Setkáš se s spoustou zajímavých lidí z různých organizací. Jednou navštívíš obec nebo menší firmu, jindy budeš prezentovat před vysoce postavenými manažery v korporátech, či ve státní správě.
Domluvíme ti B2B schůzky
Naše interní call-centrum ti navolá schůzky u klientů. V CRM budeš mít veškeré informace o jednání jako na zlatém podnose.
Návštěva organizace
Jednou to bude obec nebo menší firma, podruhé top management v korporátu. Různorodá náplň práce je samozřejmostí.
Uzavřel si objednávku?
Gratulujeme. Veškerou administrativu a technické záležitosti za tebe vyřešíme. Můžeš se tak naplno věnovat dalším obchodům.
Naše produkty
Naší vlajkovou lodí je komplexní systém CODEXIS, vytvořený pro efektivní práci s informacemi ze všech oblastí práva.
DATIFY je nový AI produkt, který nyní uvádíme na trh. Budeš tak u začátku prodeje. A je to fakt pecka!
MDSO tedy Manažer datových schránek. Must have pro každého, kdo má dvě a více datovky. Rychle rostoucí produkt, který každoročně násobí svoji klientskou základnu.
Komunikujeme s firemními zákazníky. V portfoliu máme nejen malé, střední a velké firmy, ale také města, obce, soudy, ministerstva, příspěvkové organizace a vysoké školy.
Pro celé naše produktové portfolio klikni zde
Jak si tě představujeme?
Máš tah na bránu, obchod tě baví, rád jednáš s různými lidmi na různých pozicích.
Jsi dostatečně empatický, abys se dokázal vcítit do potřeb zákazníka a nebál se je zjistit.
Umíš navazovat kontakty a rozvíjet vztah s klienty.
Máš všeobecný přehled a základní znalosti o fungování podniku.
Tvojí výhodou jsou předchozí obchodní zkušenosti s B2B.
Chce to jen dvě věci – minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a řidičský průkaz B.
Proč my?
Každého obchodníka motivují peníze a volný čas pro rodinu/ zábavu. To chápeme a jdeme tomu naproti.
Okamžitě vidíš výsledky své práce a díky tomu i spokojené klienty.
Nabízíme ti posun jak obchodní, tak kariérní. Máme pravidelné školení, knihovnu témat a podporu teamleadera.
Samostatnost, volnost pozice výměnou za obchodní výsledky. Efektivně si řídíš svůj čas a typ schůzek.
Máme skvělý kolektiv a podnikáme spoustu dobrovolných mimopracovních aktivit (rafty, kola, bowling, teambuildingy, …)
Samozřejmostí je prestižní a moderní zázemí, auto, telefon, notebook, dovolená, free day.
Benefitní systém ve výši až 45 tis./rok, kdy si sám vybíráš, za co je vyměníš – Multisport, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, školení, elektronika.
Pravidelně vyhlašujeme motivační interní soutěže pro obchodníky.
Naši kolegové
Poslechni a přečti si, jaké lidi máme v týmu, a můžeš si tak udělat lepší obrázek, zda-li by si k nám taky zapadl.
Erik
Firemní reprezentant
Ve firmě od roku 2021
Super náplň práce, podpora mentora a neustále posouvání se dopředu. Nejvíce mě baví asi jednání s lidmi, zjišťování potřeb zákazníka a vyjednávání o ceně. Za mě je určitě nejdůležitější na sobě neustále pracovat a chtít být stále lepší a učit se ze svých chyb.
Marek Mencl
Obchodní ředitel pobočky Morava
Ve firmě od roku 2003
Práce u nás stojí za to. Budete součástí kamarádského kolektivu, občas zajdeme na pivo, nebo vyrazíme na kola. Budete prodávat produkty, které jsou jedničkou na trhu a vyděláte si zajímavé peníze.
Jan Fišer
Obchodní ředitel pobočky Čechy
Ve firmě od roku 2003
Má starost je, aby u nás na pobočce měli kolegové vše potřebné k práci. Ti u nás oceňují především vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě.
Tomáš
Trenér pro Firemní reprezentanty
Ve firmě od roku 2015
V ATLASu jsem začínal na pozici Firemního reprezentanta, a nyní je moje role jejich trenér a školitel. Abych z obchodu nevypadl, stále dva dny v týdnu věnuji obchodu. Na moji práci mě nejvíce baví noví kolegové, jejich posouvání a jejich úspěch. Také oceňuji široké spektrum našich klientů, každý den nás čeká něco nového.
David
Obchodní manažer
Ve firmě od roku 2001
Po působení v soukromém sektoru jako podnikatel jsem zareagoval na inzerci od ATLASu, a byla to dobrá volba. Našel jsem práci, která mi dává svobodu, a zároveň jistotu zázemí a stability.
ATLAS jsem si vybral pro jeho historii a zkušenosti na českém trhu. Vždyť už 30 let pomáháme klientům v oblastech, které je nejvíce trápí. Přidanou hodnotou je také úžasný kolektiv schopných lidí.
David Škuta
Naši lidé na ATLASu oceňují vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě každého jednotlivce.
Jan Fišer
V ATLASu mě baví pestrost práce - ať už v rámci vedení lidí, kdy pozoruji, jak se obchodníci posouvají, nebo ve vztahu ke klientům, kdy potkávám spoustu zajímavých lidí a nabízím jim smysluplné produkty.
Veronika Žalmanová
Jak to u nás vypadá
Máš zájem o tuto pozici?
Nábor nových zaměstnanců má u nás na starosti...
Zdeňka Kocandová
Vedoucí náboru pro pobočku Praha
Zdeňka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.
Lenka Látalová
Vedoucí náboru pro pobočku Brno
Lenka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.