Specialista/ka telefonního prodeje
Nestíháme a jelikož trh je velký, klientů stále přibývá, zakládáme novou divizi pro vzdálený prodej přímo v Praze. Pokud souhlasíš s tím, že ve videocallech je budoucnost, jsi tu správně. Baví tě práce obchodníka, ale nebaví tě sedět hodiny v autě? Nerad řídíš? Rozčiluje tě zrušená schůzka, když už jsi na cestě? Chceš práci, která odráží budoucnost obchodu, drží krok s moderními trendy a řeší neefektivní cestování?
Specialista/ka telefonního prodeje
Nestíháme a jelikož trh je velký, klientů stále přibývá, zakládáme novou divizi pro vzdálený prodej přímo v Praze. Pokud souhlasíš s tím, že ve videocallech je budoucnost, jsi tu správně. Baví tě práce obchodníka, ale nebaví tě sedět hodiny v autě? Nerad řídíš? Rozčiluje tě zrušená schůzka, když už jsi na cestě? Chceš práci, která odráží budoucnost obchodu, drží krok s moderními trendy a řeší neefektivní cestování?
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Atmosféra na pracovišti
Uvolněná firemní kultura bez zbytečných procesů a složité hierarchie.
Work life balance
Rozumná pracovní doba, flexibilita a vlastní organizace náplně práce. Myslíme i na soukromý život.
Naše produkty
Aktuálnost, erudovanost a profesionalita. Top produkty odpovídající na potřeby zákazníků.
Na čem budeš pracovat?
Tvým úkolem bude prodej jednoduchého a intuitivního produktu pro menší a střední organizace. A co konkrétně budeš mít na starosti?
Tvojí hlavní pracovní náplní bude (jak jinak 😊) telefonování z předem připravené databáze. Neboj, telefonní čísla Ti opravdu nedojdou
Svůj den si rozvrhneš sám – je jedno, zda Ti vyhovují videocally domluvené na dopoledne nebo odpoledne – to necháme zcela ve Tvé režii
Prezentuješ pomocí moderních online prostředků (TEAMS, JOIN ME, ZOOM,…) softwarové produkty, které si sami vyvíjíme z právní a ekonomické oblasti
Ve svém prodejním portfoliu najdeš pouze produkty naší společnosti, žádný přeprodej. Jsou to nadstavby pro právní či ekonomickou oblast a již teď jsou velmi rozšířené a známe po českém trhu.
Budeš komunikovat pouze s firmami (B2B segment) v jejich produktivním čase (9-15hod)
Co je výhodou?
Sám si plánuješ svůj den
Obchoduješ z kanceláře, takže odpadají hodiny prosezené v autě ať už na cestách nebo v kolonách (nemusíš mít ani řidičský průkaz)
Výši výdělku si ovlivňuješ nejvíc ty sám
Nabízíme možnost zkráceného úvazku
Jak si Tě představujeme?
Rád komunikuješ po telefonu a v online prostředí
Jsi soutěživý a motivuje tě neomezená výše výdělku
Nebojíš se výzev a rád se něco přiučíš
Co Ti nabídneme?
Flexibilní pracovní dobu (možnost zkráceného úvazku 25-30 hodin týdně)
Velmi zajímavé finanční ohodnocení (fix a neomezené provize)
Propracovaný zaškolovací systém a profesionální vedení
Moderně vybavené pracovní místo
Referral program
Skvělý kolektiv a zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
MultiSport kartu, stravenky, free days + spoustu dalších zajímavých benefitů
Co (hlavně) budeš prodávat?
Naši kolegové
Poslechni a přečti si, jaké lidi máme v týmu, a můžeš si tak udělat lepší obrázek, zda-li by si k nám taky zapadl/a.
Erik
Firemní reprezentant
Ve firmě od roku 2021
Super náplň práce, podpora mentora a neustále posouvání se dopředu. Nejvíce mě baví asi jednání s lidmi, zjišťování potřeb zákazníka a vyjednávání o ceně. Za mě je určitě na sobě neustále pracovat a chtít být stále lepší a učit se ze svých chyb.
Marek Mencl
Obchodní ředitel pobočky Morava
Ve firmě od roku 2003
Práce u nás stojí za to. Budete součástí kamarádského kolektivu, občas zajdeme na pivo, nebo vyrazíme na kola. Budete prodávat produkty, které jsou jedničkou na trhu a vyděláte si zajímavé peníze.
Jan Fišer
Obchodní ředitel pobočky Čechy
Ve firmě od roku 2003
Má starost je, aby u nás na pobočce měli kolegové vše potřebné k práci. Ti u nás oceňují především vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě.
Tomáš
Trenér pro Firemní reprezentanty
Ve firmě od roku 2015
V ATLASu jsem začínal na pozici Firemního reprezentanta, a nyní je moje role jejich trenér a školitel. Abych z obchodu nevypadl, stále dva dny v týdnu věnuji obchodu. Na moji práci mě nejvíce baví noví kolegové, jejich posouvání a jejich úspěch. Také oceňuji široké spektrum našich klientů, každý den nás čeká něco nového.
David
Obchodní manažer
Ve firmě od roku 2001
Po působení v soukromém sektoru jako podnikatel jsem zareagoval na inzerci od ATLASu, a byla to dobrá volba. Našel jsem práci, která mi dává svobodu, a zároveň jistotu zázemí a stability.
ATLAS jsem si vybral pro jeho historii a zkušenosti na českém trhu. Vždyť už 30 let pomáháme klientům v oblastech, které je nejvíce trápí. Přidanou hodnotou je také úžasný kolektiv schopných lidí.
David Škuta
Naši lidé na ATLASu oceňují vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě každého jednotlivce.
Jan Fišer
V ATLASu mě baví pestrost práce - ať už v rámci vedení lidí, kdy pozoruji, jak se obchodníci posouvají, nebo ve vztahu ke klientům, kdy potkávám spoustu zajímavých lidí a nabízím jim smysluplné produkty.
Veronika Žalmanová
ATLAS software
Kdo stojí za skupinou ATLAS GROUP?
Život v ATLAS GROUP
Ve vedení ATLASu jsou odborníci z praxe, kteří práci obchodníka velmi dobře znají. Jejich rady vychází z vlastních zkušeností.
Máš zájem o tuto pozici?
Nábor nových zaměstnanců má u nás na starosti...

Zdeňka Kocandová
Vedoucí náboru pro pobočku Praha
Zdeňka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.