Trenér / teamleader týmu telefonického centra
Hledáme zkušeného sales managera, který se chopí příležitosti vést a rozšiřovat vlastní sales tým pro telefonický a video prodej lukrativního právního software! Aby se CODEXIS a naše další produkty dobře prodávaly, máme v terénu skvělé obchodníky a v kancelářích Centra sdílených služeb (CSS) jejich asistent/ky na telefonu. A o ty jde! Staňte se jejich manažerem, pomozte nám tento tým rozšířit a podílet se na našem společném úspěchu!
Trenér / teamleader týmu telefonického centra
Hledáme zkušeného sales managera, který se chopí příležitosti vést a rozšiřovat vlastní sales tým pro telefonický a video prodej lukrativního právního software! Aby se CODEXIS a naše další produkty dobře prodávaly, máme v terénu skvělé obchodníky a v kancelářích Centra sdílených služeb (CSS) jejich asistent/ky na telefonu. A o ty jde! Staňte se jejich manažerem, pomozte nám tento tým rozšířit a podílet se na našem společném úspěchu!
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Atmosféra na pracovišti
Uvolněná firemní kultura bez zbytečných procesů a složité hierarchie.
Work life balance
Rozumná pracovní doba, flexibilita a vlastní organizace náplně práce. Myslíme i na soukromý život.
Naše produkty
Aktuálnost, erudovanost a profesionalita. Top produkty odpovídající na potřeby zákazníků.
Co budeš mít na starosti? Tři pilíře tvé práce.
A) HR - rozšíření stávajícího výkonného týmu Klientského centra
Rozšíření stávajícího týmu o nové kolegy, spolupráce při náboru nových kolegů
Ty jako tvář Klientského centra – tvář firmy
Pomoc s úvodním nastavením spolupráce, vstupní školení
B) Leader, manažer a koordinátor týmu
Vedení týmu prodejců – komplexní péče o nováčka
Realizace nástupních tréninkových aktivit a zodpovědnost za adaptační proces
Tréninkový program pro systematický rozvoj obchodních dovedností týmu
Budování dlouhodobých vztahů
C) Aktivní účast na poradách vedení
Komunikace s vedením
Prezentování vlastních myšlenek, brainstorming
Možnost ovlivnit směr vývoje produktů
Podpora pro rozhodování – příprava podkladů, reporting
Jak si tě představujeme?
Obchodník/ce – máš sales zkušenosti. Proobchodní myšlení je pro nás velmi důležité, hledáme někoho, kdo ví, jak zaujmout zákazníka a najde cestu, jak prodat náš software
Máš zkušenosti s vedením lidí, nebojíš se s lidmi komunikovat
Máš ambice se posouvat, vést lidi a orientuješ se na výsledky
Hledáš nové cesty, rád/a vymýšlíš nové strategie, umíš se poučit z chyb, nebojíš se experimentovat
Co ti nabídneme?
Zaklad a podíl na obratu
Kreativní práci s možností seberealizace
Možnosti seberozvoje – školení, práce se špičkovými kolegy
Benefity: stravenky, free days, sick days, Multisport karta, příspěvek na penzijko a ošatné, motivační soutěže o hodnotné ceny…
Naši kolegové
Poslechni a přečti si, jaké lidi máme v týmu, a můžeš si tak udělat lepší obrázek, zda-li by si k nám taky zapadl/a.
Pavla
Trenérka na Centrum sdílených služeb (Ostrava)
Ve firmě od roku 2020
Jaké k nám do týmu hledáme lidi? Ideálním kandidátem je člověk, který opravdu chce pracovat. Neměl by ses bát odmítnutí, udržet si pozitivní přístup a zkušenost s telefonováním je velké plus. Vše ostatní tě naučíme.
Erik
Firemní reprezentant
Ve firmě od roku 2021
Super náplň práce, podpora mentora a neustále posouvání se dopředu. Nejvíce mě baví asi jednání s lidmi, zjišťování potřeb zákazníka a vyjednávání o ceně. Za mě je určitě na sobě neustále pracovat a chtít být stále lepší a učit se ze svých chyb.
Marek Mencl
Obchodní ředitel pobočky Morava
Ve firmě od roku 2003
Práce u nás stojí za to. Budete součástí kamarádského kolektivu, občas zajdeme na pivo, nebo vyrazíme na kola. Budete prodávat produkty, které jsou jedničkou na trhu a vyděláte si zajímavé peníze.
Jan Fišer
Obchodní ředitel pobočky Čechy
Ve firmě od roku 2003
Má starost je, aby u nás na pobočce měli kolegové vše potřebné k práci. Ti u nás oceňují především vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě.
Tomáš
Trenér pro Firemní reprezentanty
Ve firmě od roku 2015
V ATLASu jsem začínal na pozici Firemního reprezentanta, a nyní je moje role jejich trenér a školitel. Abych z obchodu nevypadl, stále dva dny v týdnu věnuji obchodu. Na moji práci mě nejvíce baví noví kolegové, jejich posouvání a jejich úspěch. Také oceňuji široké spektrum našich klientů, každý den nás čeká něco nového.
David
Obchodní manažer
Ve firmě od roku 2001
Po působení v soukromém sektoru jako podnikatel jsem zareagoval na inzerci od ATLASu, a byla to dobrá volba. Našel jsem práci, která mi dává svobodu, a zároveň jistotu zázemí a stability.
ATLAS jsem si vybral pro jeho historii a zkušenosti na českém trhu. Vždyť už 30 let pomáháme klientům v oblastech, které je nejvíce trápí. Přidanou hodnotou je také úžasný kolektiv schopných lidí.
David Škuta
Naši lidé na ATLASu oceňují vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě každého jednotlivce.
Jan Fišer
V ATLASu mě baví pestrost práce - ať už v rámci vedení lidí, kdy pozoruji, jak se obchodníci posouvají, nebo ve vztahu ke klientům, kdy potkávám spoustu zajímavých lidí a nabízím jim smysluplné produkty.
Veronika Žalmanová
ATLAS software
Kdo stojí za skupinou ATLAS GROUP?
Život v ATLAS GROUP
Ve vedení ATLASu jsou odborníci z praxe, kteří práci obchodníka velmi dobře znají. Jejich rady vychází z vlastních zkušeností.
Máš zájem o tuto pozici?
Nábor nových zaměstnanců má u nás na starosti...

Pavla Smetanová
Recruiter a školitel pro Centrum sdílených služeb
Pavla má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů, včetně tréninku.