Account manager
Vyhlížíme juniorní i zkušené obchodníky, které baví získávání nových zákazníků. Prodávej pro českou firmu, která hraje první ligu v oblasti právních a manažerských systémů.
Stabilní společnost
Více než 30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Atmosféra na pracovišti
Uvolněná firemní kultura bez zbytečných procesů a složité hierarchie.
Flexibilita práce
Samostatnost, volnost pozice a vlastní organizace náplně práce. Výměnou za obchodní výsledky.
Naše produkty
Aktuálnost, erudovanost a profesionalita. Top produkty odpovídající na potřeby zákazníků.
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Podpora Call Centra
Plný servis pro obchodníka - navolané schůzky, připravená půda u klienta.
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Podpora Call Centra
Plný servis pro obchodníka - navolané schůzky, připravená půda u klienta.
Co budete mít na starosti
Domluvené schůzky od našich asistentek – vždy budete mít přehled s kým a kdy máte obchodní jednání
Minimální administrativní zátěž.
Identifikaci potřeb nových i stávajících zákazníků.
Péči a rozvoj vztahů svěřeného portfolia firemních zákazníků z řad korporací, společností různých velikostí, orgánů státní správy aj.
Prodej manažerských produktů, které organizacím pomáhají šetřit práci a čas.
Školení, kdy zákazníka naučíte, jak s daným systémem pracovat.
Zajišťování zpětné vazby od klienta směrem k firmě.
Budete mít podporu nejen v týmu, ale hlavně v obchodním řediteli, který sám začínal jako obchodník.
Koho hledáme
Obchod vás baví, máte rádi výzvy a tah na branku.
Umíte navazovat kontakty a rozvíjet vztah s klienty.
Chcete se kariérně posouvat a systematicky pracovat na zlepšování svých výkonů.
Nemáte rádi korporátní prostředí a chcete obchodní svobodu.
Podmínkou je minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, řidičský průkaz B.
Zkušenost z obdobné obchodní pozice v B2B je výhodou.
Co nabízíme
HPP ve stabilní, zavedené české firmě
Nadstandardní finanční ohodnocení
Samostatnost a volnost pozice výměnou za obchodní výsledky
Přímost. Co se řekne, to platí
Benefitní systém: Free days navíc, multisport, příspěvek na penzijní připojištění
Motivační soutěže o hodnotné ceny během celého roku
Neomezený výdělek
Fix a neomezené provize
Školení a mentoring
Pravidelná školení a podpora teamleadera
Skvělý kolektiv
Nezapomenutelné teambuildingové akce
Kariérní růst
Manažerské pozice obsazujeme zásadně interně
Moderní auto
Ke klientům tě nenecháme jezdit MHD
Perfektní zázemí
Moderní a zcela nové kanceláře
Naši kolegové
Poslechněte a přečtěte si, jaké lidi máme v týmu, udělejte si tak lepší obrázek, zda-li byste k nám taky zapadl/a.
Erik
Firemní reprezentant
Ve firmě od roku 2021
Super náplň práce, podpora mentora a neustále posouvání se dopředu. Nejvíce mě baví asi jednání s lidmi, zjišťování potřeb zákazníka a vyjednávání o ceně. Za mě je určitě nejdůležitější na sobě neustále pracovat a chtít být stále lepší a učit se ze svých chyb.
Marek Mencl
Obchodní ředitel pobočky Morava
Ve firmě od roku 2003
Práce u nás stojí za to. Budete součástí kamarádského kolektivu, občas zajdeme na pivo, nebo vyrazíme na kola. Budete prodávat produkty, které jsou jedničkou na trhu a vyděláte si zajímavé peníze.
Jan Fišer
Obchodní ředitel pobočky Čechy
Ve firmě od roku 2003
Má starost je, aby u nás na pobočce měli kolegové vše potřebné k práci. Ti u nás oceňují především vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě.
Tomáš
Trenér pro Firemní reprezentanty
Ve firmě od roku 2015
V ATLASu jsem začínal na pozici Firemního reprezentanta, a nyní je moje role jejich trenér a školitel. Abych z obchodu nevypadl, stále dva dny v týdnu věnuji obchodu. Na moji práci mě nejvíce baví noví kolegové, jejich posouvání a jejich úspěch. Také oceňuji široké spektrum našich klientů, každý den nás čeká něco nového.
David
Obchodní manažer
Ve firmě od roku 2001
Po působení v soukromém sektoru jako podnikatel jsem zareagoval na inzerci od ATLASu, a byla to dobrá volba. Našel jsem práci, která mi dává svobodu, a zároveň jistotu zázemí a stability.
ATLAS jsem si vybral pro jeho historii a zkušenosti na českém trhu. Vždyť už 30 let pomáháme klientům v oblastech, které je nejvíce trápí. Přidanou hodnotou je také úžasný kolektiv schopných lidí.
David Škuta
Naši lidé na ATLASu oceňují vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě každého jednotlivce.
Jan Fišer
V ATLASu mě baví pestrost práce - ať už v rámci vedení lidí, kdy pozoruji, jak se obchodníci posouvají, nebo ve vztahu ke klientům, kdy potkávám spoustu zajímavých lidí a nabízím jim smysluplné produkty.
Veronika Žalmanová
Kdo stojí za skupinou ATLAS GROUP? Podívejte se na představení naší společnosti
Jak to u nás vypadá
Máte zájem o tuto pozici?
Nábor nových zaměstnanců má u nás na starosti...
Zdeňka Kocandová
Vedoucí náboru pro pobočku Praha
Zdeňka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.
Lenka Látalová
Vedoucí náboru pro pobočku Brno
Lenka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.