Jak to u nás vypadá?
Záleží nám na našich zaměstnancích – poskytujeme jim příjemné a otevřené pracovní prostředí, prostor k realizaci a osobnímu růstu. Věříme, že šťastní zaměstnanci jsou klíčem k dosažení úspěchů.
Každý třetí obchodník si u nás vydělá přes 110 000 Kč. A většina odejde měsíčně s více než 80 000 Kč.
Obchodní soutěže: Odneste si hodnotné ceny, jako je dovolená, nový mobil nebo různou elektroniku.
Benefity podle vašeho gusta: přispíváme až 60 000 Kč na dovolenou, elektro, oblečení či různé kurzy.
Čechy, Morava i Slezsko
V Praze a Brně sedí převážně naše obchodní zastoupení. V Ostravě máme vývojáře, back office a Centrum sdílených služeb k navolávání schůzek.
Příběhy našich lidí
Pavel k nám nastoupil v roce 2017 jako Firemní reprezentant. Po dvou úspěšných letech interně povýšil na vedoucího obchodního týmu, kterého dělá dodnes. Pavel je skvělým příkladem, že i bez předchozích obchodních zkušeností můžete v ATLASu uspět.

Pavel Janouch
Vedoucí obchodního týmu
Erik se již první rok (2022) ve firmě stal obchodníkem roku mezi nováčky. Jeho talent pro obchod a přirozená touha se zlepšovat si sedla s našim portfoliem a díky tomu i na začátku roku 2025 interně povýšil na roli Obchodního manažera. V poslední době ho nadchlo AI, které využívá i ve svém volném čase.

Erik Růžička
Obchodní manažer
„Po působení v soukromém sektoru jako podnikatel jsem zareagoval na inzerci od ATLASu, a byla to dobrá volba. Našel jsem práci, která mi dává svobodu, a zároveň jistotu zázemí a stability. Prestiž našich produktů je jen třešničkou na dortu.“

David Hunger
Obchodní manažer
Filip Janoušek je obchodníkem tělem i duší. V rozhovoru prozradí, co ho na práci nejvíce baví, co ho motivuje a jaké byly jeho největší obchodní úspěchy. Dozvíte se také, proč ho ATLAS zaujal už při prvním pohovoru a kam podle něj firma směřuje v příštích letech.

Filip Janoušek
Firemní reprezentant
„V ATLASu jsem začínal na pozici Firemního reprezentanta, a nyní je moje role jejich trenér a školitel. Abych z obchodu nevypadl, stále dva dny v týdnu věnuji obchodu. Na moji práci mě nejvíce baví noví kolegové, jejich posouvání a jejich úspěch. Také oceňuji široké spektrum našich klientů, každý den nás čeká něco nového.“

Tomáš Nohel
Trenér / Školitel pro FR
Marek Mencl stojí v čele brněnské pobočky ATLAS již od roku 2003. Ideálním kandidátem je pro něj obchodník, pro kterého je tahle práce životní styl, chce se neustále posouvat kupředu, nebojí se výzev a bere každé selhání jako příležitost ke zlepšení. Pokud k tomu máte smysl pro humor a jste nadšenec do sportu, budeme si rozumět!

Marek Mencl
Obchodní ředitel Brno
Honza je obchodní ředitel pražské pobočky, svoji kariéru u nás začal jako obchodník. Díky této zkušenosti dokáže porozumět svému týmu, ať už při řešení starostí nebo sdílení úspěchů. Na práci ho nejvíc baví kontakt s lidmi a možnost být jim oporou. Při náboru nového kolegy je pro něj důležité, aby si lidsky sedli a nováček nepostrádal obchodní talent.

Jan Fišer
Obchodní ředitel Praha
Romana je tváří CSS. Pokud jste doma při navolávání schůzek nebo i samotném obchodu přes telefon, poslechněte si, jak probíhá výběrové řízení a jací lidé u nás na CSS v Ostravě jsou.

Romana Prudká
HR specialistka
Klára, specialistka prodeje na klientském centru, vám v tomto videu představí, jak vypadá její práce, v čem se naše oddělení liší od klasických call centrech, jak vypadaly její začátky a spoustu dalšího.

Klára Koutná
Specialistka CSS
Trávíme společně čas i po pracovní době
U nás v týmu věříme, že společně strávený čas mimo kancelář nás ještě více sbližuje. Ať už se vydáváme na cyklovýlet, vyrazíme na túru na Ještěd, nebo si zahrajeme lasergame, fotbalgolf či nohejbal, každý zážitek nás spojuje a posiluje týmového ducha. Věříme, že tým, který se baví, pracuje ještě lépe!
Která kariérní cesta vám vyhovuje?
U nás každý dělá to, v čem je dobrý. Jste silní v akvizici a osobních schůzkách? Jako obchodník se nezdržujte navoláváním. Radši voláte? Uplatníte se u nás jako telefonní asistent.