Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Atmosféra na pracovišti
Uvolněná firemní kultura bez zbytečných procesů a složité hierarchie.
Flexibilita práce
Samostatnost, volnost pozice a vlastní organizace náplně práce. Výměnou za obchodní výsledky.
Naše produkty
Aktuálnost, erudovanost a profesionalita. Top produkty odpovídající na potřeby zákazníků.
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Podpora Call Centra
Plný servis pro obchodníka - navolané schůzky, připravená půda u klienta.
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Podpora Call Centra
Plný servis pro obchodníka - navolané schůzky, připravená půda u klienta.
Tvá náplň práce / Jak to u nás funguje?
Našich obchodníků si vážíme a děláme vše pro to, aby se mohli naplno věnovat obchodu.
Během prvních 12 měsíců dostaneš intenzivní produktové a obchodní zaškolení.
Už třetí týden máš navolané schůzky od našeho interního callcentra, takže k obchodu se dostaneš velmi rychle – bez mnoha hodin strávených voláním studených kontaktů.
Tvým hlavním úkolem bude reprezentace firmy a prodej právních a manažerských (ekonomických) softwarů na osobních schůzkách. Tyto své případy eviduješ v našem CRM systému a budeš sestavovat nabídky.
Setkáš se se spoustou zajímavých lidí z různých organizací. Jednou navštívíš obec nebo menší firmu, jindy budeš mít možnost prezentovat před vysoce postavenými manažery v korporátech či ve státní správě. O různorodou náplň práce tak nebudeš mít rozhodně nouzi.
U nás obchodníci mají ještě bonus, protože po nich chceme minimální administrativní kroky. Jakmile uzavřou obchod, tak jejich práce končí. Smlouvy a technické záležitosti vyřeší naše další oddělení. Pokud však budeš chtít, můžeš se občas dostat i do role lektora, kdy zákazníka naučíš, jak se systémem správně pracovat, případně si ho můžeš navázat na další obchod.

Domluvíme ti B2B schůzky
Naše interní call-centrum ti navolá schůzky u klientů. V CRM budeš mít veškeré informace o jednání jako na zlatém podnose.

Návštěva organizace
Jednou to bude obec nebo menší firma, podruhé top management v korporátu. Různorodá náplň práce je samozřejmostí.

Uzavřel si objednávku?
Gratulujeme. Veškerou administrativu a technické záležitosti za tebe vyřešíme. Můžeš se tak naplno věnovat dalším obchodům.
Jaké máme zákazníky? A co že vlastně prodáváme?
Naší vlajkovou lodí je komplexní systém Codexis, vytvořený pro efektivní práci s informacemi ze všech oblastí práva. Dále mezi naše produkty patří například Manažer datových schránek, ekonomický software Equanta, a mnoho dalších, právně a ekonomicky orientovaných programů.
Komunikujeme s firemními zákazníky. V portfoliu máme nejen malé/střední a velké firmy, ale také města, obce, soudy, ministerstva, příspěvkové organizace a vysoké školy.
Pro celé naše produktové portfolio klikni zde
Jak si tě představujeme?
Jsi sympaťák/sympaťačka, co má tah na branku, umí zabrat a nebojí se jednat s lidmi.
Jsi dostatečně empatický/á, abys se dokázal/a vcítit do potřeb zákazníka a nebál/a se je zjistit.
Uvědomuješ si, že být obchodníkem je životní styl, a nikoliv jen práce.
Umíš navazovat kontakty a rozvíjet vztah s klienty.
Chceš spolupracovat s lidmi, kteří se chtějí dále kariérně posouvat a systematicky pracovat na zlepšování svých výkonů.
Máš všeobecný přehled a základní znalosti o fungování podniku.
A že nemáš znalosti z IT? To vůbec nevadí, u nás ti postačí běžná uživatelská znalost na PC a selský rozum.
Tvojí výhodou (ale ne podmínkou) jsou předchozí obchodní zkušenosti s B2B.
Máme pouze dvě podmínky – minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a řidičský průkaz B.
Co ti nabídneme?
Jsme 30 let na trhu – na nás se můžeš spolehnout. Podpoříme tě nejen v začátcích, ale vždy, když to budeš potřebovat.
Předáme ti naše know-how v perspektivním oboru
Workbalance se soukromým životem
Moderní zázemí. Přestože hodně času budeš trávit v terénu (v okolí svého bydliště), rádi tě uvidíme i v našich krásných nových kancelářích
Samozřejmostí je smlouva na HPP, telefon, notebook a služební automobil
Benefity: stravenky, free days, sick days, Multisport karta, příspěvek na penzijko a ošatné, motivační soutěže o hodnotné ceny…
Neomezený výdělek
Fix a neomezené provize
Školení a mentoring
Pravidelná školení a podpora teamleadera
Skvělý kolektiv
Nezapomenutelné teambuildingové akce
Kariérní růst
Manažerské pozice obsazujeme zásadně interně
Moderní auto
Ke klientům tě nenecháme jezdit MHD
Perfektní zázemí
Moderní a zcela nové kanceláře
Naši kolegové
Poslechni a přečti si, jaké lidi máme v týmu, a můžeš si tak udělat lepší obrázek, zda-li by si k nám taky zapadl.
Erik
Firemní reprezentant
Ve firmě od roku 2021
Super náplň práce, podpora mentora a neustále posouvání se dopředu. Nejvíce mě baví asi jednání s lidmi, zjišťování potřeb zákazníka a vyjednávání o ceně. Za mě je určitě nejdůležitější na sobě neustále pracovat a chtít být stále lepší a učit se ze svých chyb.
Marek Mencl
Obchodní ředitel pobočky Morava
Ve firmě od roku 2003
Práce u nás stojí za to. Budete součástí kamarádského kolektivu, občas zajdeme na pivo, nebo vyrazíme na kola. Budete prodávat produkty, které jsou jedničkou na trhu a vyděláte si zajímavé peníze.
Jan Fišer
Obchodní ředitel pobočky Čechy
Ve firmě od roku 2003
Má starost je, aby u nás na pobočce měli kolegové vše potřebné k práci. Ti u nás oceňují především vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě.
Tomáš
Trenér pro Firemní reprezentanty
Ve firmě od roku 2015
V ATLASu jsem začínal na pozici Firemního reprezentanta, a nyní je moje role jejich trenér a školitel. Abych z obchodu nevypadl, stále dva dny v týdnu věnuji obchodu. Na moji práci mě nejvíce baví noví kolegové, jejich posouvání a jejich úspěch. Také oceňuji široké spektrum našich klientů, každý den nás čeká něco nového.
David
Obchodní manažer
Ve firmě od roku 2001
Po působení v soukromém sektoru jako podnikatel jsem zareagoval na inzerci od ATLASu, a byla to dobrá volba. Našel jsem práci, která mi dává svobodu, a zároveň jistotu zázemí a stability.
ATLAS jsem si vybral pro jeho historii a zkušenosti na českém trhu. Vždyť už 30 let pomáháme klientům v oblastech, které je nejvíce trápí. Přidanou hodnotou je také úžasný kolektiv schopných lidí.
David Škuta
Naši lidé na ATLASu oceňují vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě každého jednotlivce.
Jan Fišer
V ATLASu mě baví pestrost práce - ať už v rámci vedení lidí, kdy pozoruji, jak se obchodníci posouvají, nebo ve vztahu ke klientům, kdy potkávám spoustu zajímavých lidí a nabízím jim smysluplné produkty.
Veronika Žalmanová
Kdo stojí za skupinou ATLAS GROUP? Podívejte se na představení naší společnosti
Jak to u nás vypadá
Máš zájem o tuto pozici?
Nábor nových zaměstnanců má u nás na starosti...

Zdeňka Kocandová
Vedoucí náboru pro pobočku Praha
Zdeňka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.

Lenka Látalová
Vedoucí náboru pro pobočku Brno
Lenka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.