Firemní reprezentant

Vyhlížíme juniorní i zkušené obchodníky, které baví získávání nových zákazníků. Prodávej pro českou firmu, která hraje první ligu v oblasti právních a manažerských systémů.

Full time

Firemní reprezentant

Vyhlížíme juniorní i zkušené obchodníky, které baví získávání nových zákazníků. Prodávej pro českou firmu, která hraje první ligu v oblasti právních a manažerských systémů.

Full time

Stabilní společnost

30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.

Atmosféra na pracovišti

Uvolněná firemní kultura bez zbytečných procesů a složité hierarchie.

Flexibilita práce

Samostatnost, volnost pozice a vlastní organizace náplně práce. Výměnou za obchodní výsledky.

Naše produkty

Aktuálnost, erudovanost a profesionalita. Top produkty odpovídající na potřeby zákazníků.

Tvá náplň práce / Jak to u nás funguje? 

Našich obchodníků si vážíme a děláme vše pro to, aby se mohli naplno věnovat obchodu.

Čeká tě pravidelné produktové a obchodní školení.

Už třetí týden máš navolané schůzky od našeho interního callcentra, takže k obchodu se dostaneš velmi rychle – bez mnoha hodin strávených voláním studených kontaktů. 

Tvým hlavním úkolem bude reprezentace firmy a prodej právních a manažerských (ekonomických) softwarů na osobních schůzkách. Tyto své případy eviduješ v našem CRM systému a budeš sestavovat nabídky. 

Setkáš se se spoustou zajímavých lidí z různých organizací. Jednou navštívíš obec nebo menší firmu, jindy budeš mít možnost prezentovat před vysoce postavenými manažery v korporátech či ve státní správě. O různorodou náplň práce tak nebudeš mít rozhodně nouzi. 

U nás obchodníci mají ještě bonus, protože po nich chceme minimální administrativní kroky. Jakmile uzavřou obchod, tak jejich práce končí. Smlouvy a technické záležitosti vyřeší naše další oddělení. Pokud však budeš chtít, můžeš se občas dostat i do role lektora, kdy zákazníka naučíš, jak se systémem správně pracovat, případně si ho můžeš navázat na další obchod. 

Domluvíme ti B2B schůzky

Naše interní call-centrum ti navolá schůzky u klientů. V CRM budeš mít veškeré informace o jednání jako na zlatém podnose.

Návštěva organizace

Jednou to bude obec nebo menší firma, podruhé top management v korporátu. Různorodá náplň práce je samozřejmostí.

Uzavřel si objednávku?

Gratulujeme. Veškerou administrativu a technické záležitosti za tebe vyřešíme. Můžeš se tak naplno věnovat dalším obchodům.

Jaké máme zákazníky? A co že vlastně prodáváme? 

Naší vlajkovou lodí je komplexní systém Codexis, vytvořený pro efektivní práci s informacemi ze všech oblastí práva. Dále mezi naše produkty patří například Manažer datových schránek, ekonomický software Equanta, a mnoho dalších, právně a ekonomicky orientovaných programů. 

Komunikujeme s firemními zákazníky. V portfoliu máme nejen malé/střední a velké firmy, ale také města, obce, soudy, ministerstva, příspěvkové organizace a vysoké školy. 

Pro celé naše produktové portfolio klikni zde

Jak si tě představujeme? 

Jsi sympaťák/sympaťačka, co má tah na branku, umí zabrat a nebojí se jednat s lidmi. 

Jsi dostatečně empatický/á, abys se dokázal/a vcítit do potřeb zákazníka a nebál/a se je zjistit.

Uvědomuješ si, že být obchodníkem je životní styl, a nikoliv jen práce. 

Umíš navazovat kontakty a rozvíjet vztah s klienty. 

Chceš spolupracovat s lidmi, kteří se chtějí dále kariérně posouvat a systematicky pracovat na zlepšování svých výkonů. 

Máš všeobecný přehled a základní znalosti o fungování podniku. 

A že nemáš znalosti z IT? To vůbec nevadí, u nás ti postačí běžná uživatelská znalost na PC a selský rozum. 

Tvojí výhodou (ale ne podmínkou) jsou předchozí obchodní zkušenosti s B2B. 

Máme pouze dvě podmínky – minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a řidičský průkaz B. 

Co ti nabídneme? 

Jsme 30 let na trhu – na nás se můžeš spolehnout. Podpoříme tě nejen v začátcích, ale vždy, když to budeš potřebovat.  

Předáme ti naše know-how v perspektivním oboru 

Workbalance se soukromým životem 

Moderní zázemí. Přestože hodně času budeš trávit v terénu (v okolí svého bydliště), rádi tě uvidíme i v našich krásných nových kancelářích

Samozřejmostí je smlouva na HPP, telefon, notebook a služební automobil 

Benefity: stravenky, free days, sick days, Multisport karta, příspěvek na penzijko a ošatné, motivační soutěže o hodnotné ceny… 

Neomezený výdělek

Fix a neomezené provize

Školení a mentoring

Pravidelná školení a podpora teamleadera

Skvělý kolektiv

Nezapomenutelné teambuildingové akce

Kariérní růst

Manažerské pozice obsazujeme zásadně interně

Moderní auto

Ke klientům tě nenecháme jezdit MHD

Perfektní zázemí

Moderní a zcela nové kanceláře

Naši kolegové

Poslechni a přečti si, jaké lidi máme v týmu, a můžeš si tak udělat lepší obrázek, zda-li by si k nám taky zapadl.

Kdo stojí za skupinou ATLAS GROUP? Podívejte se na představení naší společnosti

Jak to u nás vypadá

Máš zájem o tuto pozici?

Nábor nových zaměstnanců má u nás na starosti...

Zdeňka Kocandová

Vedoucí náboru pro pobočku Praha

Zdeňka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.

Lenka Látalová

Vedoucí náboru pro pobočku Brno

Lenka má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů na obchodní pozice.

Přihlásit se o pozici