- Brno
- Full Time
- Brno
Key Account Manager (Brno, m/ž)
Key Account Manager (Brno, m/ž)
Kdo jsme?
Jsme stabilní a rychle rostoucí společnost s více než 30 letou tradicí, která kombinuje moderní přístup s inovativními softwarovými řešeními. Naším cílem je pomáhat zákazníkům šetřit čas i práci a díky propracovanému systému dosahujeme vysoké spokojenosti klientů. Patříme mezi technologické lídry a vyvíjíme nové produkty založené na umělé inteligenci – DATIFY, CODEXIS AI a ONEPOST. Připojte se k nám a využijte možnost ovlivnit výši svého příjmu prostřednictvím provizního systému – Vaše výsledky rozhodují!
Tato pozice je určena pro muže i ženy.
Co Vás čeká?
- Práce s přidělenými klienty – Aktivní vyhledávání příležitostí k rozšíření spolupráce, nabídka a prodej doplňkových produktů a služeb.
- Plánování schůzek – Sami si domlouváte schůzky s klienty, kteří se s vámi rádi potkají – úspěšnost sjednání přes 90 %, bez studených kontaktů.
- Komplexní obchodní činnost – Od identifikace potřeb zákazníků až po prezentaci a prodej našich manažerských produktů pro úsporu času a zvýšení efektivity.
- Školení – na začátku i průběžně absolvujete obchodní a produktové tréninky, své znalosti pak předáte i klientům.
- Time management – Pečlivá příprava na schůzky, proaktivní přístup a organizace času pro splnění obchodních cílů.
- Práce v CRM – Systematické doplňování dat a sběr zpětné vazby pro produktové manažery.
Co od vás očekáváme?
- Obchodní přístup a velký drive – chuť dosahovat výsledků a posouvat se stále dál.
- Široký všeobecný přehled a schopnost rychle se učit novým věcem.
- Vynikající komunikační schopnosti, příjemné vystupování a proaktivní přístup.
- Výborný time management, spolehlivost, důslednost a samostatnost.
- Zkušenost z B2B prostředí nebo práce s klientským portfoliem je výhodou, ale není nutná – vše Vás naučíme.
Co Vám nabízíme?
- Fixní plat + provize – Čím více prodáte, tím vyšší bude Váš příjem.
- Podpora zkušeného teamleadera – Vždy budete mít někoho, kdo Vás nenechá na holičkách.
- Volnost a důvěra – Záleží nám na výsledcích, ale cestu k nim si zvolíte sami.
- Moderní zázemí ve Spielberk Office Centre – Když zrovna nejste v terénu.
- Stabilita – Jsme česká firma s více než 30letou tradicí a zároveň inovativními produkty, kterými se můžete chlubit.
- Flexibilní benefity – Sport, vzdělávání, dovolená, penzijní připojištění a další.

Kdekdo se chvástá, že je to u nich „bez zbytečné administrativy“, ale my tohle v ATLASu opravdu žijeme. Ruku v ruce s tím jde obrovská výhoda našeho velmi schopného callcentra… Na obchodníkovi je tedy opravdu „jen“ vydat ze sebe to nejlepší v rámci obchodních jednání – a ty nás, obchodníky, baví nejvíce. 🙂 Třešnička na dort je naše vlastní, čisté a jednoduché CRM – radost s ním pracovat.
Kristián Tomala
Teamleader FR
Jak probíhá výběrové řízení?
Pojďme se potkat a uvidíme, jestli vám obchod u nás sedne.
Přihlásíte se na pozici a v krátké době Vás budeme kontaktovat.
Setkáme se na osobním pohovoru, kde se vzájemně blíže poznáme.
Následně proběhne schůzka s manažerem obchodního týmu. Poté se setkáte ještě s ředitelem pobočky.
A pokud půjde vše dle plánu, rádi Vás přivítáme v našem týmu.
kariera@atlasgroup.cz
+420 705 674 605
Chcete-li požádat o tuto práci napište podrobnosti na info@tech-vision.cz