- Full Time
- Praha
- Praha
Specialista retence a rozvoje vztahů s klienty (Praha, m/ž)
Specialista retence a rozvoje vztahů s klienty (Praha, m/ž)
Kam směřujeme
Naší vizí je být technologická špička v oboru. Poskytovat našim zákazníkům nejlepší produkt s integrovanými AI funkcemi a nejlepší servis. Naše řešení nabízíme exkluzivně a v tom, co děláme, jsme bezkonkurenční!
Nešlo by to bez talentovaných lidí jak ve vývoji produktů, tak i v obchodě. Staňte se nejlepším obchodníkem i VY!
Tato pozice je vhodná pro muže i ženy.
Jste náš člověk pokud
- Jste obchodník tělem a duší, baví Vás komunikace s lidmi a hledání nových příležitostí.
- Umíte klientům ukázat hodnotu produktu jasně a přesvědčivě, bez zbytečného tlaku.
- Jste aktivní, sebevědomý, asertivní a zaměřený na výsledek.
- Svou mzdu si chcete ovlivnit sám – jste samostatný a jdete si za svým.
- Máte minimálně SŠ s maturitou / VŠ.
- Technická kritéria – Řidičský průkaz skupiny B + práce s notebookem a MS office.
- Máte výhodu, jestli jste nadšenec do AI a máte chuť na sobě dál pracovat + zkušenosti s B2B prostředím.
Co u nás budete dělat?
- Rozvíjet spolupráci se stávajícími klienty – budete jim partnerem.
- Vést obchodních jednání osobně i online včetně prezentací.
- Navrhovat konkrétní zlepšení a doporučení na míru – důraz na pochopení situace klienta a nabízet nejlepší řešení.
- Analyzovat důvodů nižší aktivity u klientů a návrh konkrétních změn.
- Pracovat systematicky a samostatně včetně práce se CRM – příprava na schůzky, proaktivní přístup a organizace času pro splnění obchodních cílů.
- Mít víc času na rodinu a přátele.
S čím budete obchodovat?
- CODEXIS – Umožňuje snadnou a efektivní práci s právními informacemi ze všech oblastí práva s využitím AI, včetně porovnávání dokumentů.
- DATIFY – Kompletní správa datových schránek pro firmy a podnikatele včetně využití AI pro vyhledávání.
- ONEPOST – Digitální kancelář „v kapse“ pro optimalizaci dat včetně využití AI, která umí vytěžit informace z dokumentů, ale také v nich vyhledávat.
Co od nás můžete čekat?
- Spirálu úspěchu – máte podporu, nástroje i příležitosti, a díky tomu můžete růst, vydělávat a dosahovat špičkových výsledků. Výše výsledků u nás odpovídá výši odměny. Ti nejlepší dosahují na nejlepší výdělky.
- Postaráme se i o Váš rozvoj – jsme připraveni pomáhat Vám v růstu.
- Volnost a důvěru – důležitý je výsledek, cestu si určujete Vy.
- Zkušený Team leader po Vašem boku, ať se rychle dostanete k výsledkům.
- Moderní zázemí kanceláří V Parku na Praze 4.
- A to celé doplňujeme motivačními soutěžemi, týmovými akcemi, které Vás budou motivovat a zajímavými benefity dle svého výběru.

Mojí vizí je pracovat s lidmi, pro které je dohoda něco, co se musí dodržet za všech okolností. Je to alfa a omega práce nejen jako obchodníka, ale je to také jeho morální kompas jako člověka. Díky práci na retenčním oddělení, dokážeme posunout každého obchodníka o několik úrovní výše v jeho dovednostech a zároveň uspokojit potřeby klienta.
Richard Jelínek
Manažer retence
Jako obchodní ředitel vnímám svou hlavní roli v tom, abych pro obchodníky vytvářel motivující a férové prostředí, ve kterém mohou dosahovat maximálních výsledků. Co řeknu, to platí – důvěra a jasná pravidla jsou základem naší spolupráce. Nejdůležitější je pro mě výsledek, nikoli složitý proces, který k němu vede.
Jan Fišer
Obchodní ředitel

Jak probíhá výběrové řízení?
Pojďme se potkat a uvidíme, jestli vám obchod u nás sedne.
Přihlásíte na pozici a my Vás v krátké době budeme kontaktovat.
Potkáme se u nás na osobním pohovoru, kde nám představíme vaše schopnosti a otestujeme si možnost naší spolupráce.
Poznáte našeho Team leadera a obchodního ředitele. Nejde nám jen o čísla – důležité je, aby nám to sedlo i lidsky.
Finále – podpis smluv a radost, že Vás můžeme přivítat mezi námi!
kariera@atlasgroup.cz
+420 737 266 272
Chcete-li požádat o tuto práci napište podrobnosti na info@tech-vision.cz