Telefonní asistent/ka pro obchodníka
Nyní s nástupním bonusem až 35 000,-
Telefonní asistent/ka pro obchodníka
Nyní s nástupním bonusem až 35 000,-
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Atmosféra na pracovišti
Uvolněná firemní kultura bez zbytečných procesů a složité hierarchie.
Flexibilita práce
Samostatnost, volnost pozice a vlastní organizace náplně práce. Výměnou za obchodní výsledky.
Naše produkty
Aktuálnost, erudovanost a profesionalita. Top produkty odpovídající na potřeby zákazníků.
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Podpora Call Centra
Plný servis pro obchodníka - navolané schůzky, připravená půda u klienta.
Stabilní společnost
30 let na trhu. Vlastní vývoj, marketing i obchodní zastoupení. Zkušenosti a stabilita.
Podpora Call Centra
Plný servis pro obchodníka - navolané schůzky, připravená půda u klienta.
Tvá náplň práce / Jak to u nás funguje?
Budeš pracovat s databází předem vybraných firem. Tobě tak odpadnou hodiny strávené hledáním potenciálních klientů. Soukromým osobám nevoláme.
Tvým úkolem bude domluvit schůzku našemu firemnímu reprezentantovi. Nejedná se o prodej produktů. Důležité je kontaktní osobu v úvodu hovoru zaujmout a v závěru hovoru „zavázat“ k tomu, aby s obchodním jednáním v domluveném termínu počítala.
Domluvenou schůzku zaznamenáš firemnímu reprezentantovi do kalendáře. Obchodní schůzku mu můžeš domluvit formou videomeetingů nebo osobního setkání.
Výsledek hovoru vložíš do našich interních systémů, které Ti budou zároveň pomocníkem při plánování.
Co od Tebe očekáváme?
Zkušenost s prací na telefonní lince minimálně 1 rok (cold calling výhodou)
Dravou a dynamickou osobnost s tahem na branku
Výborné komunikační i vyjednávací dovednosti
A že nemáš znalosti z IT? To vůbec nevadí, u nás ti postačí běžná uživatelská znalost na PC
Co ty můžeš očekávat od nás?
Pracovní doba je od 7:30 do 16:00 s volnými víkendy a svátky.
Dáme ti základní fixní mzdu a k tomu každý měsíc zajímavé provize, které se odvíjí od tvého výkonu.
Na začátku tě zaškolíme a budeme tě podporovat nejen v začátcích
Budeš mít k dispozici vybavené pracovní místo, kuchyňku s výbornou kávou a odpočinkovou zónu.
Příjemné pracovní prostředí v kancelářích v naší vlastní budově s výbornou dostupností MHD.
Přátelský a podporující kolektiv, který se umí společně zasmát i táhnout za jeden provaz.
V případě zájmu můžeš s našim firemním reprezentantem firmu navštívit a zažít obchod na vlastní kůži!
Máš zájem o kariérní růst? Co říkáš na pozici obchodník/ce po telefonu? I to ti můžeme splnit.
Volitelné benefity ve formě stravenek, sportovní karty (Multisport), příspěvku na pojištění (životní, penzijní) nebo zvýhodněného mobilního tarifu.
Naši kolegové
Poslechni a přečti si, jaké lidi máme v týmu, a můžeš si tak udělat lepší obrázek, zda-li by si k nám taky zapadl/a.
Tereza Buršová
Trenérka na Centrum sdílených služeb (Ostrava)
Ve firmě od roku 2023
Jaké k nám do týmu hledáme lidi? Ideálním kandidátem je člověk, který opravdu chce pracovat. Neměl by ses bát odmítnutí, udržet si pozitivní přístup a zkušenost s telefonováním je velké plus. Vše ostatní tě naučíme.
Jana
Specialistka pro klíčové zákazníky
Ve firmě od roku 2015
Je pro mě důležité mít kolem sebe podporující a přátelské lidi se kterými se můžu zasmát. Zároveň jsem cílevědomá a vím, že mám možnost se dále profesně posouvat.
Eva
Specialistka pro klíčové zákazníky
Ve firmě od roku 2006
Je to pro mne důležité stabilní zaměstnání. Práce bez fyzické námahy, což mi umožnuje šetřit sílu na odpolední čas strávený s vnoučkem či cvičení s kamarádkami.
Zuzana
Specialistka centra sdílených služeb
Ve firmě od roku 2021
Po předchozích zkušenostech na komerčních call centrech je pro mě důležitá flexibilita, díky níž mohu jednoduše skloubit péči o svou rodinu a práci.
Běžný pracovní den
Den v ATLASu #1
Zažij s námi pracovní den očima naší zaměstnankyně a nahlédni, jak to u nás v Ostravě chodí a vypadá!
Den v ATLASu #2
Podívej se, jak u nás může vypadat běžný pracovní den od ranního příchodu, přes porady, pracovní povinnosti, až po chvíle strávené u kávy nebo s kolegy.
ATLAS jsem si vybral pro jeho historii a zkušenosti na českém trhu. Vždyť už 30 let pomáháme klientům v oblastech, které je nejvíce trápí. Přidanou hodnotou je také úžasný kolektiv schopných lidí.
David Škuta
Naši lidé na ATLASu oceňují vyvážený poměr času mezi prací a ostatními aktivitami. Vše je podpořené vstřícným přístupem k individualitě každého jednotlivce.
Jan Fišer
V ATLASu mě baví pestrost práce - ať už v rámci vedení lidí, kdy pozoruji, jak se obchodníci posouvají, nebo ve vztahu ke klientům, kdy potkávám spoustu zajímavých lidí a nabízím jim smysluplné produkty.
Veronika Žalmanová
Život v ATLAS GROUP aneb jak to u nás vypadá
Máš zájem o tuto pozici?
Nábor nových zaměstnanců má u nás na starosti...
Romana Prudká
Recruiter pro Centrum sdílených služeb
Romana má na starosti celý proces náboru a výběru nových kolegů.